zondag, augustus 06, 2006

Radio 2: For The Record Moet Blijven!









----------------------------------------
ANP - 4 augustus 2006 14:57

VARA stopt met radioprogramma For the Record
HILVERSUM (ANP) - De VARA stopt met het radioprogramma For the Record van Mart Smeets en Leo Blokhuis. De zendgemachtigde krijgt geen geld meer van Publieke Omroep (PO) voor het programma (Radio 2, 23.00-01.00 uur).

Door het ontbreken van dat PO-geld krijgt de VARA het budget voor het programma niet rond, aldus een woordvoerder vrijdag. De eerste uitzending van For the Record was op 8 januari 1992.

----------------------------------------

Gisteravond weer heerlijk naar geluisterd. Een lekker eigenzinnig nachtprogramma met veel Americana, singer- songwriters en rock & roll. Doodzonde als het programma zou verdwijnen. Gisteren riep Mart Smeets op om te reageren tegen het verdwijnen van het programma. Vorige zomer heb ik tevergeefs actie gevoerd tegen het opheffen van het radioprogramma Tros-Forum. Je krijgt er allemaal nix beters voor terug.

Nu noemde Mart geen adres of nix. Dus ben ik even gaan zoeken op het net. Ik had het volgende bedacht:

Laat je ook horen en stuur een mail naar Leo Blokhuis bij de VARA:

Adres: leo.blokhuis@vara.nl

Zet in het subject: For The Record Moet Blijven!



1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Helaas voor het programma luister ik alleen in de auto nog naar de radio. En ik rijd niet vreselijk veel meer tegenwoordig. Gelukkig hoef ik niet langer te forenzen.

06 augustus, 2006 20:43  

Een reactie posten

<< Home